Vacatures FSW

Onderzoeken en Stages

MARIO-project: mentale veerkracht in kinderen/jongeren

Bij het UMC Utrecht zijn we op zoek naar stagiaires voor het MARIO-project (Mood And Resilience In Offspring). Voor najaar 2023  (september/oktober) zijn we nog op zoek naar stagiaires, maar ook daarna hebben we regelmatig plek voor stagiaires. In dit onderzoek volgen we kinderen/jongeren (10-25 jaar) van ouders met psychische problemen, om beter te leren begrijpen welke factoren bijdragen aan veerkracht.

Taken omvatten: studiemetingen bij deelnemers (o.a. diagnostisch interview, denktaken, biologische metingen), (telefonisch) contact met deelnemers en data-management. Daarnaast is er de mogelijkheid om je scriptie bij ons te schrijven.

Meer informatie over de studie vind je op www.mario-project.nl. Interesse? Stuur een e-mail naar mario@umcutrecht.nl!

Instelling
UMC Utrecht